Nasza Oferta

Znani jesteśmy z montaży LPG do trudnych silników

Jesteśmy autoryzowanym montażystą najbardziej znanych – popularnych firm w branży LPG: AG ZENIT, KME, LPG-TECH, STAG, BRC, TARTARINI, DT-GAZ, AGIS, OPTIMA, STEFANELLI, PRINS, LOVATO, LANDI RENZO, TOMASETTO, OMVL. Naszą reklamą jest fabryczny montaż LPG do samochodów marki FIAT, częściowo SKODA i MITSUBISHI.

Nasze Pakiety

Dostosuj pakiet do swoich potrzeb

ECONOMY

W ofercie ECONOMY mamy dla Państwa do wyboru:

  • wtryskiwacze renomowanych firm RAIL IG5,
  • reduktor AG VITO,
  • elektronikę AG CENTRUM AG COMPACT

Konfiguracja elementów dobierana jest indywidualnie do konkretnego silnika. Cena obejmuje całkowity montaż instalacji gazu LPG wraz z pełną dokumentacją do wydziału komunikacji, gwarancją oraz pokrowcem na koło zapasowe.

Wtryskiwacze RAIL IG5

IG5 występuje w dwóch wersjach oporności cewki: – typ A2 – 2Ω, lub typ A3 – 3Ω. Obydwie przystosowane do pracy z maksymalnym ciśnieniem 3 barów. Podstawowymi różnicami są czasy otwarcia dysz: w przypadku odmiany A2 wynosi on średnio 3,3 ms, zaś dla A3 – 3,7 ms. Wtryskiwacze te pracują w temperaturach z zakresu -20 do 120° C. Czas zamknięcia wtryskiwaczy jest taki sam – 2,2 ms.

Nowe wtryskiwacze firmy RAIL obsługują dość szeroki zakres silników w zależności od mocy. Wszystko zależy od średnicy dyszy: dysze jednomilimetrowe nadają się do silników o mocy do 8 KM/cyl, natomiast te o średnicy większej – 3,5 mm charakteryzują się wydajnością odpowiednią dla mocy powyżej 32 KM/cyl. Oczywiście dostępne są również warianty pośrednie. Ważną cechą IG5 jest deklarowana przez producenta niska wrażliwość na zanieczyszczenia zawarte w paliwie.

Reduktor AG VITO

Reduktor ten przeznaczony do sekwencyjnego wtrysku gazu. Posiada możliwość zastosowania w pojazdach z szerokim zakresem mocy, zapewnia stabilność temperaturową i ciśnieniową, posiada zintegrowany filtr i elektrozawór gazowy oraz obrotowe wejście gazu. Parametry i jakość Reduktora VITO mają zasadniczy wpływ na funkcjonowanie całego systemu. Reduktor VITO jest elementem instalacji używanej do konwersji na gaz przez producentów różnych marek samochodów.

Sterownik AG COMPACT

Compact jest innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie sterownikiem LPG. Wyposażony został w najnowszej generacji procesor, dzięki czemu po zamontowaniu i kalibracji jest o­n w pełni kompatybilny z silnikiem samochodowym. Sterownik Compact posiada zaawansowaną funkcję AAS (Automatic Adjustment System), która zapewnia bezbłędną i płynną pracę silnika. Mała i funkcjonalna obudowa sterownika pozwala na szybki montaż w każdym samochodzie. COMPACT dedykowany jest do samochodów zasilanych benzyną z silnikiem 4cylindrowym.

 

STANDARD

W tej ofercie mamy dla Państwa do wyboru:

  • wtryskiwacze takie jak AC/W01 lub REG FAST,
  • reduktor AC/RO1,
  • elektronikę STAG GO-FAST, innym sterownikiem polecanym przez nas jest QBOX lub STAG 4 ECO

Konfiguracja elementów dobierana jest indywidualnie do konkretnego silnika. Cena obejmuje całkowity montaż instalacji gazu LPG wraz z pełną dokumentacją do wydziału komunikacji, gwarancją oraz pokrowcem na koło zapasowe.

Wtryskiwacze AC/W01

Listwa wtryskowa AC przeznaczona jest do samochodowych instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w pojazdach z silnikiem spalinowym. Zapewnia precyzyjne dawkowanie odparowanego gazu do kanału dolotowego oddzielnie do każdego cylindra silnika. Wszystkie dostępne listwy AC posiadają wysoką trwałość potwierdzoną długodystansowymi testami drogowymi w różnych markach samochodów oraz w różnych warunkach drogowych i pogodowych.

Reduktor AC/R01/W01

Wyposażona w reduktor AC R01, instalacja gazowa doskonale współpracuje z układem napędowym pojazdu, gwarantując jego wieloletnią niezawodną pracę. Reduktor doskonale sprawuje się bez względu na parametry gazu LPG, styl jazdy i obciążenie pojazdu. W zmodyfikowanej wersji reduktora AC R01 zostały ulepszone elementy wewnętrzne odpowiadające za układ regulacji ciśnienia wyjściowego, co znacząco wpłynęło na poprawę stabilności pracy urządzenia. Dzięki stabilnemu ciśnieniu pracy reduktor AC R01 umożliwia bardzo płynną i dynamiczną jazdę przy optymalnym zużyciu paliwa, równomierną pracę silnika (bez szarpnięć i zdławień), bezpieczną i komfortową jazdę.

Sterownik GO-FAST

Ideą przewodnią sterownika jest intuicyjny system z dużym naciskiem na szybkość i łatwość montażu, gdzie ilość wbudowanych funkcji w zupełności odpowiada do obsługi większości samochodów. Uniwersalność sterownika podkreśla również ilość grup samochodów do których jest skierowany, czyli: sekwencja, pół-sekwencja, ful grupa. STAG 200 GoFast nie wymaga podłaczenia sygnału stacyjki co znacznie skraca czas instalacji. Ułatwienia zostały również wprowadzone przy wyliczaniu obrotów na podstawie czasów wtrysku – nie ma potrzeby podłączania przewodu z impulsami obrotów. Podłączenie centralki również stało się proste, gdyż ograniczono ją tylko do 3 przewodów montażowych.

 

VIP

W ofercie Vip mamy dla Państwa do wyboru:

  • wtryskiwacze renomowanych firm Barracuda lub Hana,
  • reduktor KME TUR6 lub AC R01,
  • elektronikę KME ( NEVO PLUS LUB NEVO PRO) innym sterownikiem polecanym przez nas jest ZENIT PRO OBD

Konfiguracja elementów dobierana jest indywidualnie do konkretnego silnika. Cena obejmuje całkowity montaż instalacji gazu LPG wraz z pełną dokumentacją do wydziału komunikacji, gwarancją oraz pokrowcem na koło zapasowe.

Wtryskiwacze Barracuda

Konstrukcja nurnikowa (tłoczkowa) Pionowe doprowadzenie gazu Kompaktowa obudowa Standardowe złącze Materiały o wysokiej przenikalności magnetycznej i dużej indukcji nasycenia Uszczelnienia ze specjalnie zaprojektowanych mieszanek fluorokauczukowych (FKM). Nowoczesne fluoropolimerowe powłoki ślizgowe z funkcją non-stick i anti-freeze Regulacja przepływu za pomocą dysz kalibrujących Dowolna konfiguracja podłączenia dzięki dedykowanym adapterom oraz magistralom zasilającm i rozdzielającym.

Reduktor KME TUR6

Reduktor do systemów sekwencyjnego wtrysku gazu do silników o mocy do 150kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem. Zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy fi6. Klapkowy zawór regulacyjny. Osiągniecie tak dużej wydajności przy jego niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej reduktora TUR 6. Dodatkowym atutem jest wprowadzenie zaworu regulacyjnego w postaci klapki. Rozwiązanie to zapewnia dużą odporność nowego rozwiązania na zanieczyszczenia występujące w gazie, co znacznie przedłuży okres bezawaryjnej pracy reduktora. Reduktor TUR pozwala na uzyskanie stabilnego ciśnienia LPG w pełnym zakresie mocy, co zapewnia płynną i dynamiczną jazdę przy optymalnym zużyciu paliwa gazowego.

Sterownik KME NEVO

Prosty interfejs użytkownika oraz prosta konfiguracja i kalibracja systemu. Duże możliwości systemu pozwalające na ustawienie systemu w zaawansowanych autach i na rozwiązanie trudnych problemów bez konieczności zmian na inną wersję systemu. Całkowicie nowe mechanizmy zarządzania dawką gazu. Sercem systemu jest nowy dwurdzeniowy mikrokontroler dla branży motoryzacyjnej. Aktualizacja oprogramowania sterownika za pomocą oprogramowania na PC. Tryb automatycznego strojenie systemu. Mała hermetyczna obudowa.